wtorek, 4 października 2016

Pierwszym gościem na moim blogu są ... jogurty Jogobella

Pierwszym gościem na moim blogu są ... jogurty Jogobella

Zostałam zaproszona do testowania  jogurtów które ostatnio Jogobella zaproponowała swoim konsumentom. Mowa tutaj o nowościach - Jogobella MUSLI, Jogobella BREAKFAST i Jogobella 8 ZBÓŻ
36 jogurtów dla mnie i mojej rodziny, dla bliskich i znajomych nie mogło nie ucieszyć,ale zacznijmy od początku...
Witam kuriera, odbieram zaproszenie do projektu i za jakiś czas ruszam na zakupy i tutaj pierwsze rozczarowanie - mała dostępność. Jako że są to jeszcze nowości nie wszędzie i nie w pełnej gamie smakowej można jogurty zakupić, Podejmuję próbę (mam możliwość zakupów rozłożoną na trzy paragony) i wreszcie trafiam na jogurty i ... na wybór większy niż max 2 smaki w Kauflandzie.
Zakupuję i sprawiedliwie rozdzielam. Testuję.

Musli w wariantach smakowych  - truskawka - banan
                                                      - malina - ananas
                                                      - jabłko - gruszka
                                                      - figa - winogrona
Jogurty smaczne, choć nie do końca z "extra dużymi kawałkami owoców" raczej standardowo małe kawałki połączone z musli.
 Nowe fajne połączenie smaków, choć ja osobiście mam zastrzeżenia do smaku figa - winogrona - trochę to dziwny wariant smakowy,ale pewnie znajdzie swoich miłośników, mnie jednak nie zachwycił.
Pojemność? opakowania 150 g - standardowe, choć nie miałabym nic przeciwko gdyby były o wadze 200g.
Polecam dla konsumentów lubiących "pływające dodatki w jogurtach" choć przestrzegam że nie będą to jak w reklamie duże kawałki owoców,raczej miks owocowo - zbożowy. Polecam choć nie wychwalam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz